Tahtakale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Araç serviste kaldığı süreyi size fatura ederler
2. Servis faturasını ödersiniz
3. Arayıp aracı 2 gün daha uzatacağım der ve 2 günlük kasko yaparsınız ne olduysa o 2 günde oldu der yırtarsınız
Her türlü araçta kasko var zaten ufak harsalar için yapmak zorundalar
Hocam aracı çoktan teslim ettim araba neden serviste yatsın şu küçücük durum için teslim alan arkadaş küçük birşey dedi büyütecek durum değil dedi yani kafanıza takmayın dedi ama arabada başka çiziklerde vardı onları rapor tutmuştuk tek bu resimdeki kayda girildi dediğiniz gibi bir durum olursa bütün masrafı bana kitlemesinler hazır servise gitmişken