1. Araç serviste kaldığı süreyi size fatura ederler
2. Servis faturasını ödersiniz
3. Arayıp aracı 2 gün daha uzatacağım der ve 2 günlük kasko yaparsınız ne olduysa o 2 günde oldu der yırtarsınız

Her türlü araçta kasko var zaten ufak harsalar için yapmak zorundalar
O kadar mantıklı ki araba kiralayıp vurasim geldi 🤗 bence de bu şekilde en az masraflısi olur