3 günlük araç aldım tamamı kontrol edildi aracın ancak ya arabayı götürürken yada bilmiyorum talihsiz şekilde aracı çizmişim.
Ww polo 2018 araç
Resim burda


Tekerleğin üst tarafındaki çizikten bahsediyorum boyayı çıkarmışım nasıl yaptı isem.

Mini hasar sigortam yoktu. Günlük 40 lira ödesem 1000 liraya kadar birşey çıkmayacaktı ama bu çizik ne kadar ödemem gerekir servise gidince ne çıkar bilginiz var mı?