Alım Satım Üzerine konuşmak gerekirse; sürekli işlemin aktif olarak devam etmesi gerek. Piyasa aşırı durgun ve elimizdekiler zar zor çıkıyor. Çoğu ay zararla kapatıyorum. Yani kısacası, kaşıkla geliyor kepçeyle çıkıyor.