rkopuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu şekilde çalışma yaptırmak kurallara aykırı diye biliyorum. şikayet konusu açma hakkı doğmuş sanırım size.
Hocam biz ufak tefek işler için uğraşmaktan yorulduk hangi birini edicen ben sadece diğer tasarımcı arkadaşları uyarmak istedim önce demo çalışma istiyor beğenirse logo alıyor arkadaş konu bu ve böyle çalışmayı kabul eden kendi emeğinin karşılığını düşünmeyenler var onlar da kendi bilir