Soragami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendisine 1 adet logo yaptım teklifleri değerlendirip geri dönüş yapacakmış bileydim böyle olacağını .... çalışacak arkadaşlara başarılar demo olarak
bu şekilde çalışma yaptırmak kurallara aykırı diye biliyorum. şikayet konusu açma hakkı doğmuş sanırım size.