MaveraHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşçi yani.
Almanca Mitarbeiter deniliyor .
Beyaz yaka yeşil yaka diye birşey yok işçi herkes bu işleri yapan
orasi oyle hocam direk dumduz isci emegini, zamanini satan herkes gibi
Elinde kahve bardagi ofise girerken sahte bir gulumseme "gunaydin selin hanim, gunaydin mehmet bey" deyince degisen bir sey yok
Iscisin sen isci kal demek geliyor icinden insanin