Bilmediğimden soruyorum, mac neden bu kadar güçlü bir makina üretti ki? Windows Server veya Linux Server falan olsa anlayacağım da, macin bu kadar kapsamlı bir makina yi kaldıracak ne tür uygulamaları mevcut? Nerede kullanılabilir yani bu makina.