RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olağanüstü hal durumları ( denetim, karşılıklı sözleşmede belirtilen kalem başı işler, sözleşmede belirtilmek kaydı ile saatlik anlaşmalar vs ) hariç hiçbir işveren, hiçbir şart altında çalışanların telefonunu, bilgisayarını izleyemez, kaydedemez, takip edemez.
Sadece verileri takip edebilir. (3. part yazılımlarla hangi sitelerde ne kadar aktif vs )
Bunun dışında ekranı izlemek, hatta ve hatta çalışırken başında beklemek, ekranına bakıp ''sen ne yapıyorsun'' cümlesini dahi kurması ''mobbing''dir. Yasaktır.
Fabrika işçisinin başında durup nasıl çalıştığına bakmak suçmu yani konu bilgisayar olunca neden farklı olsunki? sözleşme hariç yazmışsınız buna katılıyorum tabiki, bence çalışanın bilgisi varsa iş verenin takip etme hakkı olmalı.