Arkadaşlar,
Bugün işlemleri hallettim. Aynı işlemi yapacak arkadaşlar varsa 1-2 önemli husus var.
1- Kiracıysanız, kira kontratı sizin yada eşinizin adına adına olmalı.
2- Kiracı olduğunuz dairenin kat mülkiyeti yoksa kontrat yeterli olmuyor, üzerinize bir fatura istiyorlar.
3- Fatura olarak internet faturası kabul edilmiyor. Abonelik açarken kira kontratı istenmediği için kurum kabul etmiyormuş.
4- Faturalardan kabul edilenler su,elektrik ve doğalgaz. Ancak kiracı olduğunuz dairenin kat mülkiyeti yoksa, su yada elektrik faturasını da kontrat ile üzerinize alamazsınız dedi memur. Bu nedenle doğalgaz faturasını üzerime alarak ikametgah değişikliği işlemini tamamlayabildim.
5- Doğalgaz aboneliğini üzerinize almanız için; kira kontratı, kimlik ve doğalgaz sayaç no (veya fatura) talep ediliyor. 10 dakika süren bir işlem.