CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Savcılıktan aramalarını bekleyeceğim. Gider ifademi veririm. Nasip diyelim. Umarım ihale benim üzerime kalmaz. Herkese yanıtları için çok çok teşekkür ederim. Hayırlı günleriniz olsun.
Kişi sizin XXX dükkanınıza alıs veriş yapmak için geliyor ve kart ile ödeme yapacagını söylüyor.Sanırım sizde pos cihazı olmadıgı için müsteriyi kacırmayayım diye GG sitesinden alıs veris yapıyorsunuz.
Kişi XXX dükkanından mal almıs ama kart şahsın bilgisi dısında GG de kullanılmıs.Bu durumda sizin basınız ağrıyacaktır.Uzlasma yolu varsa onu deneyin yoksa dolandırıcılıktan hakkınızda işlem baslatılır bilginiz olsun.
Gecmis olsun.