hocam durum zor aynen sizi dolandırmış adi herif malesef geçmiş olsun gg ile uzlaşmaya varın sonuçta o aracı siz de aracısınız herkes parasının derdinde burda suçlu sizsizniz en azından 3d kullansaydınız bukadar dert olmazdı çünkü 3d itirazlarında pek dolandırılma olmuyor ve itiraz edilemiyor ben bi itirazda bulundum akrtımdan habersiz çekim vardı banka bana dedidi bu bilgielri girdinizmi kart bilgileri evet abone oldunuzmu evet itiraz iptal edmediğiniz için biz bir şey yapamayız itirazı kapatıyorum dedi direk