CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman, 6 şişe 100'lük Reb Label'i kendim içmiş olarak düşünmeye başlayayım mı?
Maalesef öyle düşünebilirsiniz ki bence ters gitmeyin düzgün bir şekilde sizinde d.landırıldığınızı anlatın uzlaşmaya çalışın. Aksi halde hiç bir şekilde ispatlayamazsınız kayıtlar yoksa elinizde. Ciddi bir suç hapis cezasına kadar yolu var sonuçta siz yapmadınız belki ama aksini ispatlayabilen bir durum yok sizin bahsettiğiniz ortada olmayan bir kişi sadece ödeme sizin tarafınızdan yapılmış, kargo sizin tarafınızdan teslim alınmış.