Üzgünüm o zaman yasalar sizin yanınızda olmaz, her türlü alırlar sizden o parayı. Bu arada d.landırıcılık yaptığınız şüphesi var bu nedenle hesabınızı dondurmaları çok normal olayları yanlış yorumluyorsunuz biraz. Sizi d.landırmak için değil siz d.landırıcılık şikayeti aldığınız için hesabınızı dondurmuşlardır.
O zaman, 6 şişe 100'lük Reb Label'i kendim içmiş olarak düşünmeye başlayayım mı?