iyimakale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar Adsenseden aylık 400-500 TL kazanıyorum. Şirket açmak istedim şirket açmak 700-800 TL tutuyor. Fakat 400 tl kazanan ben 240 TL muhasebeci parası vermek zorundayım, kdv gelir vergisi v.b. 400 TL 400 TL gitti. Nasıl olacak ?

Bu arada aylık 10 000 TL 110 000 TL kazananda bir zahmet şirket açıp vergisi ni ödesin.

Devlet bu konuda 2 şey yapabilir.
1- Türk reklam verenlerden reklam alanlar bilir bu reklam şirketleri sizden tüm vergileri kesip size kalan parayı size gönderirler. 100 - gelir vergisi + kdv 38 = 62 tl gibi. Google buna benzer bir ilişki kurabilir.
2- 2000 TL kadar kazancı olanlar %20 vergi alabilir. Bu vergiyide aylık gib veya e devletten girip herkes online aylık beyan vererek %20 öder.

2000 TL üzeri kazananda bir şirket açsın artık değil mi?

İyi forumlar.
Hocam sen ayda 2000 lirayı cok mu sanıyorsun? 2000 lira nedir ki ben bu forumda ayda 70-80 bin lira kazananlar biliyordum.kullanıcı adlarını unuttum. 2000 o kadar düşük ki bu zamanda hele başka geliri yok ise hayat o kadar pahalandı ki.ayrıca ben 2000 lira ile şirket filan kimsenin açacağını sanmıyorum. 2 bin lira ayda 24 bin lira yapar.Bunun nesine vergi alacaklar böyle küçük şeylerle uğraşacaklarına dünya ciddi para kazananlar var onlara el atmamalılar.