Merhaba arkadaşlar, bir kaç gün önce bu sebepten ötürü ban yemiştim moderatör arkadaşa sorduğum da ise bu forumun genel kuralıdır gibi bir cevap geldi.
Ban yediğim konu, Tek bir ticaret konusu üzerinden devam ediniz.
Yani şöyle,mesela ınstagram kategorisin de sadece bir adet ticaret konusu açabiliyormuşum.
İnstagram kategorisin de yaklaşık 3-4 adet ticaret konum vardı ancak bunları spam yaparak arka arkaya açmadım haftalık aralar vardı.
Merak ediyorum başkasının başına gelen var mı?
Edit: Konuyu yanlış yere açmışım dikkatsizlik..