Ankaranın neresinde oturuyorsun hocam ? mamak felan mı yoksa, benzer durumları bizde yaşıyoruzda ısınmıyor ne olursa olsun hiç bir şekilde ısınmıyor heleki onuncu kat ve merkezi sistem petek vanalarını 4-5 arası yakıyoruz yok malesef aylık 600 700 lira geliyor yakıt. Isıpay ölçer var birde ortak yeri de ödüyoruz ne yazıkki