2004 girişli 2010 mezunum, mezuniyetten sonra yapılandırdım biraz ödedim sonra bıraktım, 2016 gibi e-haciz geldi, sonra gittim hepsini tek seferde yatırdım. Bunun tek çözümü ödemek, başka çaresi yok. Yapılandıracaksınız ve nasıl arabanın taksidini ödüyorsanız ödeyeceksiniz.