ilk yıl ısınmaz normalin 3 katı doğalgaz faturası ödersiniz. bebek varsa mutlaka kaliteli elektrikli ısıtıcı alın biz öle yapmıştık mecburen. kullanmadığınız odaları kapatın. cam çerceve aralarından soğuk geliyormu bakın. buralardan soğuk çok gelir yeni evde kontrol edip sıkıştırmalısınız.