Istediği kadar yalıtım olsun ben sutut vb ekstra yalıtım işleri yaptırdım farketmiyor hocam alt üst dolu bir ev almanız sizin için iyi olur yoksa boş olan dairelerde sanki siz ısıtıyor gibi oluyorsunuz basima geldi bebek olunca 50,60 a kadar yakıyordum 1 ayda 800 ila 1300 arası fatura geldi ev degisince sorun çözülüyor komşulu ev alın ayda 150 200 tl doğalgaz yanıyor anca