Alt ve ust onemli bir faktor. O yuzden zemin katta (altinda bodrum olan) ve cati katinda evlerden uzak durulmali.

Ama diger taraftan lutfen kontrol ettirin, ust ve alt evlerin camlari acik mi? aciksa kapattirin. Birkac sene once alt komsumuz evi bosaltti ve ondan sonra boyayip boya da kurusun diye boyacilar 2 pencere acik birakmis. Bizim ustumuzun tabani buz gibiydi. Kombi en sonunda da acsaydin isinmiyordu. Neyse ki 2 gun sonra acik pencereleri farkettik ve ev sahibine bilgi verip kapattirdik.

Ayrica yeni, tam dolu olmayan bir apartmanda kimsenin tasinmasini onermem. Bizim ofisimiz o sekildeydi, ve merkezi sistem olmasina ragmen buz gibi oluyordu. Bir sene sonra daireler dolunca oyle bir sorun olmamisti pek.