Aynı durum bende geçen sene vardı. Yeni binanın 4. katına taşındım. Alt, üst ve yan geçen sene boştu. Deli gibi kombi yanıyor ancak ısınmıyordu. Bu sene tamamı doldu, daha kombi yakmadık 22 lira fatura geldi . Konum Bursa.