hocam aynı durum bendede var bina yalıtım yeni yapılmasına rağmen alt kat boş üstümde ev yok. yan dairem boş o yüzden 50 ile yakmama rağmen ısınmıyor. yani ne yaparsanız yapın komşusu olan bi ev alın