Mesai yeni bitti. Size günaydın, bana iyi uykular
Günaydın hocam 😊
çalışıyorum ve yine bitmedi işlerim
Bitmiştir iyi uykular hocam 😂
7/24 destek dediğimizde şaka yapmıyorduk
Kolay gelsin hocam hayırlı işler
Bişeyler üretmek istiyorsan bence zihin en temiz ve zehir gibi olduğu saatlerdir
Haklısın geceleri sesizlikte öğretilebilir
Bende genelde gece saatlerinde iş çalışmalarımı yaparım,şuanda olduğu gibi

gece çalışmak benim için gündüze göre daha güzel
Günaydın hocam 😊
işteyim çalışıyorum.
Kolay gelsin hocam 😊
Bence geceleri sakin kafa ile çalışmak en mantıklısı, o yüzden forum'un yarısı uyanık
He ya bir çok kişi uyanıktı 😂
Günaydın hocam yabancı anlamıyoz 😂