Kanser çok karmaşık bir hastalık her hastanın durumu farklı , burada verilenler en fazla gıda takviyesi olur doktorların vereceği tedavi dışında çok anlamı yok, bu gıdalar faydalı ama ömür boyu tüketirsen faydalı yoksa hastalığı tedavi etmesi pek mümkün değil. En iyi gıda bol bol moral, sevdiği insanların ziyareti.

Allah bütün hastalara derman versin.