Peki her telif hakkı talebi için yukarıdaki işlemlerden birini gerçekleştirmemi tavsiye eder misiniz?
Yoksa, video bir kere mimlendi yapsan da fayda etme mi diyorsunuz?


Açıklamalarda da bunlar yazıyor,




Bir arkadaş vardı, gittiği konserlerde çektiği videoları yüklüyordu kanalına.. Hem ben hem sanatçı kazanıyor demişti.