AMD kullanıyorum, Biosta yalnızca SVM'i bulabildim. Secure Virtual Machine ---> enabled seçtim.
Bir değişme olmadı.
Ve aldığım haxm hatasında hyper-v'i disable etmem gerektiğini söylüyor, ki zaten disable konumda hyper-v.
control panel/programs bölümünde.
Genymotion kullanmaya karar verdim, umarım onda bir sorun yaşamam.
Yorumlarınız için teşekkür ederim.