Gece vardiyası
İyi hocam işinizde başarılar dilerim 😊
Şuan çalışıyorum ama normalde gece evde de uyumuyorum. sitelerle uğraşırım veya cs atarım. Gece herkes uyuduğu için sessiz sakin oluyor rahatsız eden şeyler yok arayan soran yok.
😂 oda güzel geceleri kurtuluş gibi herkese
Uyku tutmuyor tutulduk bir sevdaya
Hiç anlatmaya onu 😂ne güzel aklıma gelmiyordu
Ses yok her şey daha rahat oluyor
😂😂herkes sesizliği arıyor