HostingSubesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gece vardiyası
İyi hocam işinizde başarılar dilerim 😊

Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan çalışıyorum ama normalde gece evde de uyumuyorum. sitelerle uğraşırım veya cs atarım. Gece herkes uyuduğu için sessiz sakin oluyor rahatsız eden şeyler yok arayan soran yok.
😂 oda güzel geceleri kurtuluş gibi herkese

hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uyku tutmuyor tutulduk bir sevdaya
Hiç anlatmaya onu 😂ne güzel aklıma gelmiyordu

tekno123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ses yok her şey daha rahat oluyor
😂😂herkes sesizliği arıyor