Ben zaten gruplara paylaşmayı planlıyorum.Steam'de yayınlamak istemiyorum. Çünkü sadece mobil oyun olarak yapacağız. He belki ilerki günler'de farklı oyunlar yapıldığın'da steam'e yüklenebilir. Grup'dan geri dönüşüm çok oluyor mu hocam ? @GGRIP;