Genel hakimiyet doğaya ait
Kısmi geçici hakimiyet insana aittir.
Doğa ara ara kendini resetler. Eğer insanlık olarak hızlı bir şekil'de gelişemezsek doğa tarafından tekrar yok edilebiliriz.
Ama şahsi düşüncem 100 yıl içinde doğa tarafından yok edilmezsek eğer 100 yıl sonra doğanın bizi durdurma şansı pek kalmayacak. Uzay ve gelişen teknoloji ile dünya dışına dahi gitme ve yayılma şansımız olacak.