jehatcevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepinize çok teşekkür ederim ama ortalama 7 litre yakıyor şehir içi
gezmeyi tozmayı seven biriyim
1 lt benzine 7 lira verince canımdan dan gider
o yüzden tüpsüz kullanmak istemiyorum




bagaj konusunda sıkıntı yaşamıyor musun, tüple küçük gelmiyor mu
Kesinlikle stepne de araçta o yüzden yer kalmıyor yeniden katlanır çocuk arabası aldım. Onunla da bagaj tamamen doluyor