Başlıkta belirttiğim gibi bir sorunumuz var. Kullanıcı adını kullanmak istiyoruz ancak şuanda kullanılmıyor görünüyor fakat alınmıyor da. Bu hususta yardımcı olabilecek arkadaşlardan dönüş bekliyorum.
Talep eden arkadaşların bu hususta referansları olması gerekmektedir herkesle paylaşılmayacaktır.