Allah acil şifa versin . Ben de annemi kanserden kaybettim. Şu iyi gelir bu iyi gelmez onları bilemem Allah bilir ama istediği birşey varsa bişeyleri yapamadıysa bişeylere hevesi varsa vs . yapmaya çalışın ve doya doya sarılıp sevdiğinizi söyleyin ve bol bol resim video çekinin hatıra olsun.İnşallah atlatır iyiye gider acil şifalar diliyorum Rabbim yardımcınız olsun