Hocam vakitin gelmesi ayrıdır çare aramak ayrıdır.Ayrıca fitoterapi reddedilemez bir gerçektir
dediğim gibi ailemde en yakınımı kanserden kaybetmiş biri olarak söyleyim, fitoterapi adı altında satılan bitkilere güvenmiyorum. Bizde uyguladık, insan biçare durumda olunca, parasını bu işlere yatırıyor ki, şimdi olsa, sanıyorum bu işlemleri uygulamazdık