sosyalortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu tarz konuları hiç sevmiyorum. Millet can derdine düşüyor, fitoterapi, kırmızı reishi mantarı vs gibi sebeplerle insanlara umut satıyorlar. Dediğim gibi vakit varsa, ecel kapıya gelmez, vakit yoksa göçülüp gidilir.
Hocam vakitin gelmesi ayrıdır çare aramak ayrıdır.Ayrıca fitoterapi reddedilemez bir gerçektir