LENOX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rica etsem pm gönderirmisiniz bulamadım ama
Sanırım yukarıdaki arkadaş bu eklentiden bahsediyor. Bilet fiyatları çok artmış eskiye göre, bana göre tren yolculuğu için gereksiz yüksekte fiyatlar.