Allah Şifa versin kardeşim. Umarım en kısa sürede eski sağlığına geri döner. En önemli konu bu hastalık ile yüzleşmek ile alakalı. Dirayet ve moral çok önemli. Tıbbi müdahaleler ile atlatanlar tabi ki oluyor. Bu sanırım aşama ile de alakalı. 1. seviye 2. seviye diye gidiyor. Erken tespit çok önemli. İnşallah en kısa sürede bu hastalığı atlatır ağabeyimiz.