Bu aşamada en önemli şey moral, dedemi akciğer kanserinden kaybettik. Moral olarak bitik durumdaydık. Tecrübesizliğimize geldi diyelim. Şimdi olsa, moral olarak hem onu hemde kendimizi üst seviyede tutardık. Moralin yanında ona iyi hissettirmek gerekiyor. Gerçekleştirmek istediği, yarım kalan bir hayali olduysa onu gerçekleştirin, mutlu olsun, moral depolasın. Kanser hastalığında en büyük sorun maddi zorluklar çekmektir. Her insana güvenmeyin, bu yararlı diyerek, sizin paranızı almaya çalışan insanlar olacaktır. Örnek vermek gerekirse, ölümsüzlük mantarı gibi gibi. Ölecek insan her türlü ölür, yaşayacak insan her türlü yaşar. Bu tarz hastalıkları gelir kapısı görüp, ticaretini yapan insanlar var. Bunları iyi analiz edin, size bu tip şekilde yanaşmaya çalışan insanlar olursa, konuyu kapatın ve gidin. Size şu mantar yararlı diyebilirler, internette araştırma yaptığınızda bunların olumlu, iyi geldiğini söyleyen yazılar çıkacaktır. Bu yazılar tamamen para ile yazdırılmış, para ile yorum yaptırılmış yazılar. Arkadaşların da dediği gibi bağışıklık güçlendiren şeyleri uygulayın, köylere gidin, derdinizi anlatın, şifa aradığınızı söyleyin. Katkısız, antibiyotiksiz, doğal süt bulun, o doğal sütten yoğurt yapın yedirin. Peynir'in doğalını yaptırın, yapabiliyorsanız kendiniz yapın. Bi kaç tavuğu olan insan bulun, rica edin, piyasası 1 TL ise siz tanesini 2 TL verin ama günlük alın. Yaylalara çıkarın. Örnekler çoğaltılabilir. Allah acil şifalar versin