Fsolitary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yıllardır çalışmaktayım kendileriyle tıkır tıkır ödemeler destek personelleride mevcut daha bağlanmak nasip olmadı 2 yıldır bundan sonrada olmaz inşallah
Ben halen aradığım cevabı bulamadım teşekkürler