Selamlar , bu önümüzdeki yarı yıl tatilinde doğu ekspresi ile bi karsa gidip gelmeyi düşünüyorum bilet bulamadım acaba ocak ayının daha satışamı sunulmadımı yoksa tükendimi aralık ayında birkaç boş pulmanlı gözüküyor sadece