Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PAytr en güzeli dostum. Gerisi boş.Kurumsal değilsen sposy ve weepay iyidir.
Almış olduğum yazılımda sadece bu var birde shopier var ama halen onay gelecek sözde paytr için extra yaptırmam gerek bu da bana zaman ve para demek başlangıç için bunlardan birini tercih etmem gerekiyor.

Paytr kullanıyorum kurumsalım ama burada o yok



EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok fazla komisyon kesiyor. Vergi mukellefiyseniz paytr ile anlaşın ya da iyzico oda olmadı gpay.
teşekkürler



Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi Levhasız piyasanın en iyi hizmetini veren firmadır.
Komisyona bakmayın, ucuz etin yahnisi olmaz.(Buy***r)
Gayet ilgiler. @Paywant;
Vergi levham da va şirketimde var ama yazılımda paytr yok dfiye bunu kullanacağım başta



Cryptos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kaç kez çalıştım. Komisyonu takma kafana çatır çatır çalışıyor. Destekleri on numara
teşekkürler



ultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödemelerde hiç gecikme yok direkt alırsın paranı, ayrıca komisyon siteye göre değişiyor @Paywant;
teşekkürler