PAytr en güzeli dostum. Gerisi boş.Kurumsal değilsen sposy ve weepay iyidir.
Almış olduğum yazılımda sadece bu var birde shopier var ama halen onay gelecek sözde paytr için extra yaptırmam gerek bu da bana zaman ve para demek başlangıç için bunlardan birini tercih etmem gerekiyor.
Paytr kullanıyorum kurumsalım ama burada o yok
Çok fazla komisyon kesiyor. Vergi mukellefiyseniz paytr ile anlaşın ya da iyzico oda olmadı gpay.
teşekkürler
Vergi Levhasız piyasanın en iyi hizmetini veren firmadır.
Komisyona bakmayın, ucuz etin yahnisi olmaz.(Buy***r)
Gayet ilgiler.
@Paywant;
Vergi levham da va şirketimde var ama yazılımda paytr yok dfiye bunu kullanacağım başta
Bir kaç kez çalıştım. Komisyonu takma kafana çatır çatır çalışıyor. Destekleri on numara
teşekkürler
Ödemelerde hiç gecikme yok direkt alırsın paranı, ayrıca komisyon siteye göre değişiyor
@Paywant;
teşekkürler