Ağrıda mı yaşıyorsunuz? Ağrılıyım lakin Antalya'da yaşıyorum. Ağrı'da kış gerçekten çok sıkıntılı geçiyor şehirin ekonomisi duruyor yazın biriktirdiğiniz para kömüre oraya buraya gidiyor. Ama yakıt parası nedense çok fazla. Biz orada 5 ton kömür alırdık kış bitene kadar götürürdü bizi.