Bu ne zekadır, bu ne beyindir arkadaş. Sen bir bilgisayar donanımı olsaydın kesinlikle işlemci olurdun. Etrafında bir problem görünce hemen sen çözersin, arkadaş sen ayak takımı değil beyin takımısın, bu arada söylemeden geçmeyelim sen 0 ve 1 ler adamısın.