berbat halde düşüş var hiç böyle olmadı tüm yıllar,neelr oluyor...



beco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun süreli adsense kullanıcısıyım. Her zaman şöyle derdim en iyi ve en karlı ay Aralık'tır. Gelir ve tıklama oranlarında her zaman en yüksek değeri Aralık ayında görürdüm. Ancak bu sene aksi bir durum söz konusu. Sayfa To, Gösterim To (haliyle tıklama) ve TBM oranlarında yaklaşık 1/3 oranında düşüş var. Her senenin aksi şekilde seyrediyor durum..
aynı durumdayım çok kötü malesef