MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belirtmeyi unutmuşum satıcıyım ben Trendyol'da. Efsane Cuma'da 1 hafta bekleyen kargo oldu kota olayından dolayı. Biz veriyoruz ama kargo girişi yapmayınca açıklaması da zor oluyor. Kargodan fotoğraf çekip yolluyorduk en son teslim ettik ama onlar giriş yapmıyor diye.
Geçen hafta trendyoldan sipariş verdim.Satıcıya vergi bilgilerimi iletmek istedim.Bunun için bir bölüm bulamadım.Trendyol canlı destek ile görüştüm.Firma adına fatura kesemiyoruz dediler.Bu konu hakkında bilginiz var mı?(En az 2 farklı kişi ile görüştüm.Aynı cevapları aldım)