Belirtmeyi unutmuşum satıcıyım ben Trendyol'da.

Efsane Cuma'da 1 hafta bekleyen kargo oldu kota olayından dolayı. Biz veriyoruz ama kargo girişi yapmayınca açıklaması da zor oluyor. Kargodan fotoğraf çekip yolluyorduk en son teslim ettik ama onlar giriş yapmıyor diye.
Son konumdaki ürün Trendyol satılır mı? Fırsattan istifade size sorayım dedim. 😊