Merhaba, bir tane küçük ırk köpeğim(dostum) var. Bununla vakit geçirmek için bazen farklı yerlere götürmek istiyorum.

Sorun şu ki,arabam yok.Bu yüzden bunu şehir içi otobüs hatlarıyla bir yerlere götürmek istiyorum. Köpeğim 7-8 kilo civarı bir şey olduğu için taşıma çantası almayı düşünüyorum. Taşırken zorlanır mıyım acaba? Yani çok ağırlık yapar mı?

Ne yapmamı önerirsiniz? Önerebileceğiniz taşıma çantası var mıdır? Şehir içi otobüs hatlarında taşıma çantalarıyla taşımak serbest mi? Gibi sorulara cevap arıyorum. Yapılacak her yorum benim için çok değerlidir. O yüzden her yoruma R10+ vereceğim.

Not: Şehir içi otobüsten kastım şu arkadaşlar: Meslesa istanbulda 522st , 11üs, 18k gibi gibi yani şehirler arası değil