Şuanda Türkiye'deki Hiçbir Client 4 Haneli Kullanıcı Adı Alamıyor. AdSoyad Olarak veriyorlar ALırım diyenler çıkabilir ön ödeme yapmamanızı tavsiye ediyorum.
Yunus hocama katılıyorum şuanlık böye bir potansiyel bildiğim kadarıyla yok getirmeye çalışıyoruz hayırlısı ile ama yunus hocam
1 aydır araştırmalarımıza göre bu kanıya bende vardım. Uğraşan arkadaşlarımız oldu burdan onlara selam. Ellerinden geleni yaptıklarını da düşünüyorum. Umarım bu işin hakkından gelebilecek bir yiğid çıkar
Hala güncel olarak alabiliyorsa görüşmek isteriz