Yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuanda Türkiye'deki Hiçbir Client 4 Haneli Kullanıcı Adı Alamıyor. AdSoyad Olarak veriyorlar ALırım diyenler çıkabilir ön ödeme yapmamanızı tavsiye ediyorum.
alicangunduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yunus hocama katılıyorum şuanlık böye bir potansiyel bildiğim kadarıyla yok getirmeye çalışıyoruz hayırlısı ile ama yunus hocam
Nasıl yok? @AdemAtbas; alıyor.