Yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuanda Türkiye'deki Hiçbir Client 4 Haneli Kullanıcı Adı Alamıyor. AdSoyad Olarak veriyorlar ALırım diyenler çıkabilir ön ödeme yapmamanızı tavsiye ediyorum.
Yunus hocama katılıyorum şuanlık böye bir potansiyel bildiğim kadarıyla yok getirmeye çalışıyoruz hayırlısı ile ama yunus hocam